Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Sestra nebo zlodějka?

Jak se to stalo? Jak se to může stát? Může ti sestra takhle lhát, okrádat tě a přitom se na tebe usmívat a psát ti seznam dárků k narozeninám? ANO!!! Je to možný a  dokonce bych řekla, že na Slovensku úplně legální.

Dlouho jsem váhala zda se mám podělit s takovou zkušeností, kdy i ty můžeš být obětí trestního činu.

Moje víla Šťastněna mě opustila právě v čase užívaní si nového života za hranicemi a plnění vytoužených snů. O tom jsem psala v předešlém článku.

Tak tedy...Přišla mi zpráva od exzaměstnavatele, který se mě zeptal, zda jsem si na Slovensku brala úvěr. Že mi chtějí strhávat peníze na splátky z výplaty. ,,COŽE??'' Moje odpověď byla zcela jasná. ,,NE!''  Žádny úvěr, žádnou půjčku, nic. Obcházim takové firmy obloukem. Nechci si kupovat něco za peníze, které nejsou moje. Jen proto, že na to momentálně nemám, přece nepůjdu do banky zažádat o jejích bankovky. ( Nikoho se nechci dotknout, to je jen a jen můj postoj k vypůjčeným penězům). Jenže kdo to miluje a je úplně chamtivý po pocitu mít v peněžence ty zlaťáky? Po pocitu mít hafo půjček od všech a na všechny? Ona! Označení sestra si nezaslouží. Je to jen osoba zapsaná v mém rodném listě jako sourozenec. 

Tak to vše začalo, tak jsem na té její podvody přišla. Kdyby vše platila jak má, nikdy bych se nedověděla, že si na moje jméno na Slovensku vzala půjčku a já se tak nechtěně stala dlužníkem a ocitla se na seznamu NEplatičů! To je nějaký omyl, myslela jsem si. A začala jsem pátrat. Stala jsem se tím nejlepším detektivem, kterým se stane každý, kdo je podvedený a má tlak 200 na 130. ,,Ale jak to sakra dovedla?'' Je to tak jednoduchý přijít do banky a zfalšovat podpis  a ještě bez OP?? ANO!!! Pokud natrefíte na slečnu za přepážkou, která je odměněná za každičkou smlouvu, kterou sepíše. Nevadí jí, že podpis není pravý, že pravá osoba s jménem na smlouvě žije a je v čase podepsání 600km daleko. TAK JEDNODUCHÝ to je!,, Jediná možnost jak se doznat spravedlnosti je policie'', řekla jsem si. HAHAHA!! Dovolte abych se zasmála. Na takové podvody jsou i oni krátký. Nezmůžou vůbec nic. 
Po zjištění, že moje jméno figuruje na nějaké stupidní smlouvě, jsem utíkala na Policii MČ Praha. Sepsala jsem trestní oznámení, přidala všechna fakta a důkazy, že jsem se stala obětí. Ptáte se na koho jsem oznámení podala? Na banku? Na pracovnici za přepážkou? Ne ne. Na ní. Na tu osobu, se kterou jsem vyrůstala, se kterou jsem se jako malá hrála, na osobu, které jsem půjčila peníze, když je potřebovala, na osobu, které jsem ručila mojí částí našeho rodinného domu, na osobu, kterou jsem kdysi měla ráda. Dnes cítím jen nenávist a hluboké zklamání.

Tyhle dokumenty byly poslané na Policii SR. Po několika nepovedených telefonátů, zda už něco vyřešili, zda se dočkám spravedlnosti mi řekli, že jsem smlouvu podepsala a banka nevidí důvod něco řešit, když se úvěr momentálně platí. Podle zákona je všechno v pořádku. BUM, PRÁSK! Momentálně ležím na zemi, tahle zpráva mě shodila ze židle. V čase podepsání smlouvy jsem byla v práci, v jiné zemi a s OP. 

Milý čtenáři. Tyhle důkazy jsou vám úplně k ničemu, když je jednou na smlouvě vaše jméno BEZ toho aby jste ho podepsali. Takže pokud Vám chybějí nějaké té prostředky, zajděte si do banky nebo nebankovky, poohlédněte se po nějaké nezkušené pracovnici, hezky se na ní usmějte a po několika minutách odcházíte domů s plným pytlem peněz. Pokud by jste chtěli seznam firem, kterým nevadí falšovat a okrádat klienty, ráda zašlu :)

A co si za penízky drahá sestřička pořídila? Nový účes za desítky euráčů, dlouhé gelové nehtíky, pár ležení v soláriu, tetování a jiné nesmírně důležité věci. To, co provedla je jen kapička. Dále zfalšovala podpis při zřízení mého spoření  a okradla mě o peníze, které jsem jí v tom čase ještě jako hodné sestře a mojí finanční poradkyni dávala, aby za mě platila. Chtěla jsem si dát pár drobných stranou, které si za pár let vyberu, až bude na světě můj potomek. ( To že pracovala pro firmu zabývající se finančním poradenstvím si zapamatujte.  Je to důležitá informace k pochopení mého příběhu. Lituji lidi nebo jak chcete klienty, kterým ona podala jakoukoliv radu ohledně financí) Ukradla tak peníze určené pro její budoucí neteř nebo synovce. JÁ VÍM, až moc jsem věřila. Hold, i já jsem jen člověk. Její odpověď na to všechno byla:,, Nikdy neuvidíš moje děti!''  Ach jo, zase nadávky a vyhrůžky. V tom nemá konkurenci.

Podtrženo sečteno, krasavice si užívá několik mých 1000eur, rodinný dům dohnala k dražbě, jelikož je zadlužená až po uši, po městě si vykračuje jako modelka, některé lidi dohnala k šílenství a alkoholizmu, ale to nevadí. Nevadí, že nemá zaplacené popelnice, nevadí, že její děti žijí v domě o který brzy přijdou, nevadí, že je byl navštívit pan plynař, nevadí, že jsou všechny složenky v koši. NEVADÍ. Protože co je důležité?? Jaká barva vlasů je letos IN!

Ty, kteří mě znají vědí, že mám dvě sestry. Tuhle dobou už jen jednu a ta pravá, nefalšovaná a ukázková žije se mnou tady v ČR.  Slovenská si hrdě vykračuje s domněním, že lidé na ulici přes její makeup a potetované tělo, které jsem jí očividně nevědomky zaplatila :), nevědí, že je úplně v .... a je jen otázkou času až se bude za svoje podvody zpovídat tomu nejvyššímu a maminka při ní určitě tam nahoře stát nebude.

SPRAVEDLNOST NEEXISTUJE, no já bojuji dál a jsem odhodlaná vypotit všechen pot, jen aby jsem byla očištěná a zase usměvavá jako dřív.

Autor: Dominika Veverková | pátek 22.9.2017 20:00 | karma článku: 21,37 | přečteno: 903x
  • Další články autora
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
Jsem veselá, pohodová a úplně normální holka. Miluji smích, offroad, módu, stanovačky a hromadu dalšího :)

Seznam rubrik